Budujemy skuteczne lejki sprzedażowe

Wierzymy w to, aby robić rzeczy dobrze od samego początku, co obejmuje wyznaczanie jasnych celów.

Twoja marka powinna dostarczać pozytywne wrażenia klientom - od pierwszego kontaktu aż po sprzedaż dodatkową i powtarzające się zakupy. Kontrolujemy proces kreacji i komunikacji, dbając o to, aby usprawnić całą ścieżkę zakupową Twoich klientów.

Co to jest lejek sprzedażowy?

To strategia marketingowa mająca na celu przekształcenie potencjalnych klientów w długoterminowych klientów poprzez przeprowadzanie ich przez wiele etapów.
Zrozumienie potrzeb klienta

Określenie profilu klienta oraz jego preferencji.

Tworzenie lejków sprzedażowych

Pomoc firmom wizualizować podróż klienta, od początku do końca.

Analiza wyników

Analiza sprzedaży i podróży sprzedażowej, którą odbył klient.

Etapy Lejka Sprzedaży

Lejek sprzedażowy każdej firmy jest unikalny.
Wszystkie efektywne lejki sprzedażowe obejmują co najmniej
cztery główne etapy: świadomość, zainteresowanie, decyzja i działanie.

Świadomość

Faza świadomości to pierwsza interakcja Twojej firmy z potencjalnym klientem.

To wtedy, gdy zobaczą Twoją reklamę na Facebooku, przejdą obok Twojej witryny sklepowej lub po raz pierwszy usłyszą o Twojej firmie od znajomego. Nie ma znaczenia, w jaki sposób to się dzieje. Od tego momentu osoba ta zdaje sobie sprawę z Twojej marki oraz produktów i/lub usług, które oferujesz.

Zainteresowanie

Faza zainteresowania to moment, w którym potencjalni klienci poświęcają czas na zgłębianie informacji o Twojej firmie, ocenianie oferowanych przez Ciebie produktów i usług, porównywanie cen z konkurencją oraz analizowanie innych opcji. W tej fazie szczególnie ważne jest budowanie relacji.

Decyzja

W fazie podejmowania decyzji sprawy stają się poważne. Potencjalni klienci są gotowi do zakupu, ale jeszcze nie są całkowicie pewni, czy powinni wybrać Twoją ofertę.

Aby skutecznie przekierować potencjalnych klientów od etapu decyzji do etapu działania, konieczne jest przekonanie ich, że Twoje produkty i/lub usługi są lepsze niż konkurencyjne.

Akcja

Ostatnim etapem jest etap działania, w którym klient podejmuje decyzję o zakupie – lub nie. To jest moment, na który pracujesz, i jest w zasięgu Twojej ręki!

Pamiętaj jednak, że sprzedaż nie jest jedynym celem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Napisz do nas!