Kurs online: Sekrety Facebook Ads
Nauczę Cię tworzyć reklamy, dzięki którym zdobędziesz mnóstwo nowych klientów!
- 11 godzin materiałów bez lania wody,
- przykłady prawdziwych kampanii z ogromnymi budżetami,
- gotowe strategie, które działają,
- przykłady działań dla konkretnych branży!
Jakub Wójcik
CEO @ Emerald Media
Ale uwaga!
Cały kurs zawiera ok. 60 odcinków. Jeśli naprawdę chcesz, żebyśmy wyszkolili Cię w 2 miesiące na eksperta od reklamy na Facebooku,
musisz spełnić 2 warunki:
1. Musisz codziennie przerabiać przynajmniej 1 odcinek kursu. W ten sposób ukończysz go w ciągu ok. 2 miesięcy. Systematyczność to
podstawa!
2. Musisz wprowadzać zdobytą wiedzę w praktykę i ćwiczyć, aby zebrać niezbędne doświadczenie. Sama wiedza,
bez odpowiedniego zastosowania, nie wystarczy.
Po spełnieniu tych warunków gwarantujemy, że Twoje kampanie reklamowe będą przynosiły zwroty przekraczające Twoje oczekiwania!
Ale czy reklamy na Facebooku mogą się opłacać?
Zobacz przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 14-krotny zwrot:
- branża: Health & Beauty
- zainwestowaliśmy w reklamy 10 277,16 zł
- wygenerowaliśmy sprzedaż na 147 319,69 zł!
Zobacz kolejny przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 19-krotny zwrot:
- branża: Produkty cyfrowe DIY
- zainwestowaliśmy w reklamy 1 011,84 zł
- wygenerowaliśmy sprzedaż na 19 865,00 zł!
Zobacz przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 14-krotny zwrot:
- branża: Health & Beauty
- zainwestowaliśmy w reklamy 10 277,16 zł
- wygenerowaliśmy sprzedaż na 147 319,69 zł!
Jak widzisz, odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe potrafią generować kilkunastokrotnie większe zwroty, niż
zainwestowany budżet.
Wszystkie techniki, które pozwoliły nam wygenerować powyższe wyniki, są szczegółowo opisane w kursie!
Jeśli chcesz, abym nauczył Cię tworzenia podobnych kampanii dla Twojej firmy lub Twoich klientów, zapisz się na nasz kurs reklamy na
Facebooku już teraz!
Co znajdziesz w kursie?
0 Rozdziałów
0 godzin materiałów
0 proces, który zmienia myślenie
Poziom PODSTAWOWY:
1. Wprowadzenie
W tym rozdziale opowiem Ci o tym, na czym w ogóle polega marketing, a także jak przerabiać kurs Facebook Ads, aby wyciągnąć z niego najwięcej!
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Co znajdziesz w kursie?
- Na czym polega marketing?
- Podstawowe pojęcia
2. Konfiguracja
W tym rozdziale pokażę Ci, jak ustawić wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku – potrzebujesz jedynie prywatny profil!
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie do konfiguracji
- Fanpage
- Menedżer firmy i konto reklamowe
- Piksel Facebooka i menedżer zdarzeń
- Instalacja i weryfikacja piksela
- Weryfikacja domeny
- Konfiguracja dodatkowych zdarzeń
- Płatności, rozliczenia i faktury
- Podsumowanie
3. Pierwsza kampania: konwersje
W tym rozdziale pokażę Ci od A do Z jak:
- zaplanować swoją kampanię jeszcze przed otwarciem laptopa
- dobrać cel reklamowy
- ustalić grupę docelową
- przygotować teksty i kreacje reklamowe
Wszystko to na przykładzie najpopularniejszego rodzaju kampanii reklamowej, czyli kampanii promującej sklep internetowy!
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie: pierwsza kampania na konwersje
- Od czego zacząć każdą kampanię
- Struktura kampanii reklamowej
- Ustawienia kampanii
- Ustawienia zestawu reklam
- Ustawienia kreacji
- Struktura drzewiasta kampanii
- Podsumowanie: co po publikacji reklamy?
4. Przykładowe kampanie
Kiedy już poznasz kampanię na konwersję, wspólnie przygotujemy też kilka innych popularnych typów kampanii:
- pozyskiwanie kontaktów (idealne dla firm usługowych i B2B)
- sprzedaż z katalogu (rozszerzenie kampanii na konwersje dla sklepów internetowych)
- aktywność (ciekawy sposób zwiększenia wiarygodności dla nowych stron)
- ruch (dodatkowy, uzupełniający sposób kierowania ruchu np. na kanał na YouTube czy bloga)
Każdą kampanię zaplanujemy od A do Z, razem z grupą docelową i kreacjami reklamowymi!
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie: cztery przykładowe kampanie reklamowe
- Pozyskiwane kontaktów
- Sprzedaż z katalogu
- Ruch na stronie
- Aktywność
5. Analiza i optymalizacja
Kiedy Twoje kampanie będą już opublikowane, nadejdzie czas na analizowanie ich wyników oraz optymalizację! W tym rozdziale dowiesz się:
- jak analizować wyniki poszczególnych kampanii, zestawów reklam i kreacji
- jak zmniejszać koszty reklam i generować więcej konwersji
- jak skutecznie skalować swoje kampanie
Ten rozdział pozwoli Ci tworzyć coraz bardziej opłacalne kampanie.
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie do analizy i optymalizacji
- Faza uczenia
- Analizowanie kreacji reklamowych
- Analizowanie zestawów reklam
- Testy A/B
- Zawężanie
- Wykluczanie
- Skalowanie
- Podsumowanie
Poziom ROSZERZONY:
6. Zaawansowane grupy odbiorców
W tym rozdziale wrócimy na chwilę do tematu grup docelowych, aby przyjrzeć im się bardziej szczegółowo. Powiemy sobie, jakie rodzaje grup docelowych możemy tworzyć na Facebooku, i omówimy bliżej każdy typ.
Pokażę Ci także, jak analizować różne grupy między sobą dzięki narzędziom Facebooka.
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie do grup odbiorców
- Grupy z zainteresowań
- Grupy niestandardowe (Custom Audiences)
- Grupy podobnych odbiorców (Lookalike Audiences)
- Analizowanie grup odbiorców
7. Najlepsze praktyki - jak wejść na wyższy poziom
W tym rozdziale pokażę Ci, jak przejść na wyższy poziom w reklamach na Facebooku.
Dowiesz się przede wszystkim:
- jak pisać świetne teksty reklamowe
- jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe
- jak ułatwiać sobie codzienną pracę z reklamami
- jak tworzyć remarketing
Na koniec pokażę Ci też kilka kreacji reklamowych, które odniosły świetne rezultaty, i wytłumaczę, dlaczego im się to udało!
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie do najlepszych praktyk
- Reguły automatyczne
- Ułatwianie sobie pracy
- Jak pisać świetne teksty reklamowe
- Jak tworzyć świetne kreacje reklamowe
- Różne rodzaje grup Lookalikes
- CBO: najlepsze praktyki
- Remarketing
- Lejki sprzedażowe
- Podsumowanie: najlepsze kreacje reklamowe
3. What do I need in order to start selling?
Tincidunt elit magnis nulla facilisis. Dolor sagittis maecenas. Sapien nunc amet ultrices, dolores sit ipsum velit purus aliquet, massa fringilla leo orci.
8. Sekrety i sztuczki - jak zostać ekspertem
W tym rozdziale pokażę Ci kilka sztuczek i najbardziej zaawansowanych technik, dzięki którym Twoje reklamy przegonią konkurencję.
Dowiesz się także trochę więcej na bardziej zaawansowane tematy.
Lista odcinków w tym rozdziale:
- Wprowadzenie: sztuczki, strategie, doświadczenie
- Harmonogram wyświetlania reklam – ciekawe zastosowania
- Generowanie wysokiej jakości leadów z reklam kontaktowych
- Tworzenie realistycznych kreacji reklamowych
- Targetowanie przez kreację
- Podkradanie fanów z grup konkurencji
- Jak tworzyć kreacje video dzięki Canvie
- Ciekawe zainteresowania i ukryte opcje targetowania
- Własne kolumny z zastosowaniem biznesowym
- Dostosowywanie formatów kreacji do umiejscowień
- Social Proof dzięki wykorzystywaniu istniejącego posta
- Redukowanie nakładania się aukcji przez regułę automatyczną
- Promowanie grupy na Facebooku z użyciem reklam
- Różne opcje optymalizacji
- Remarketing sekwencyjny
- Inspiracje – 3 przykładowe strategie dla różnych marek
9. Bonus
W ostatnim rozdziale pokażę Ci, jak możesz dalej rozwijać swoją wiedzę o reklamach na Facebooku. Dowiesz się także kilku praktycznych zagadnień związanych bardziej z pracą w marketingu na Facebooku, niż z samym marketingiem:
- skąd czerpać inspiracje
- jak radzić sobie z blokadami kont reklamowych
- jak udostępniać zasoby innym użytkownikom i firmom
- jak raportować wyniki reklam
- jak rozliczać faktury z Facebooka
- jakie błędy i problemy występują przy codziennej pracy z Facebookiem i jak sobie z nimi radzić
- jak wygląda marketing na Facebooku za granicą
- jak integrować kampanie z zewnętrznymi aplikacjami (m.in. Zapier)
- jak tworzyć i konfigurować własny katalog produktów na Facebooku
W tym rozdziale będą na bieżąco pojawiały się także nowości i ciekawostki ze świata reklam na Facebooku.
Lista odcinków będzie dodana wkrótce.
Pamiętaj!
Pamiętaj!
Jeśli naprawdę chcesz zostać ekspertem od reklamy na Facebooku, oprócz przyswojenia wiedzy z tego kursu musisz jeszcze włożyć dużo własnej pracy w ćwiczenie, testowanie i analizowanie swoich kampanii.
Opinie testerów i kursantów
FAQ: najczęściej zadawane pytania odnośnie kursu
Dlaczego kurs Facebook Ads kosztuje dużo mniej, niż współpraca z agencją reklamową?
Cena kursu jest dostosowana do osób, dla których współpraca z agencją reklamową jest za droga (koszt takiej współpracy to zwykle 3-4 tysiące złotych MIESIĘCZNIE). W ten sposób mogą one wejść w świat reklamy na Facebooku ze znacznie mniejszym ryzykiem inwestycyjnym.
Nie znam się kompletnie na reklamach. Czy kurs jest dla mnie?
W kursie Serety Facebook Ads tłumaczymy również podstawowe zagadnienia związane z teorią marketingu: od researchu grupy docelowej, przez określanie korzyści, aż po tworzenie reklam przyciągających uwagę. Osoby początkujące będą mogły więc z łatwością wejść w świat marketingu internetowego!
Umiem już robić reklamy, czy dowiem się z kursu czegoś nowego?
Oczywiście – reklamy zawsze mogą być zrobione jeszcze lepiej ? W kursie pokazujemy mnóstwo przydatnych technik analitycznych, dzięki którym można zwiększać skuteczność swoich kampanii, a także dzielimy się gotowymi strategiami, które sprawdzają się w praktyce.
Znam już bardzo dobrze reklamy na Facebooku - czy kurs jest dla mnie?
W kursie zawarliśmy również sporo autorskich technik, których prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej. Poza tym, ekosystem Facebooka cały czas się zmienia, i będziemy aktualizować nasze treści – może to być dla Ciebie świetny sposób, aby zawsze być na bieżąco ze zmianami!
Facebook ciągle wprowadza jakieś zmiany. Czy kurs będzie aktualny?
Oczywiście, śledzimy te zmiany na bieżąco, i będziemy aktualizować nasz kurs wraz z nowościami na Facebooku. Jako agencja marketingowa, sami musimy cały czas być na czasie z narzędziami ?
Chcę uczyć się reklam na Facebooku, aby później znaleźć pracę w marketingu. Czy kurs jest dla mnie?
W kursie pokazujemy różne rodzaje kampanii, dobrane pod wiele rodzajów firm i branży, dzięki czemu Twoja wiedza będzie wszechstronna. Dzielimy się także technikami, które przydają się zwłaszcza podczas współpracy przy reklamach z klientami i innymi firmami. Znajdziesz tam również quizy i ćwiczenia, które pozwolą Ci przećwiczyć swoje umiejętności i zbudować kompetencje, za które niejedna firma będzie gotowa Ci zapłacić!
Czy kurs zawiera wiedzę praktyczną?
Tak, w kursie znajdziesz wiele kampanii stawianych od A do Z, wraz z omówieniem przygotowania teoretycznego i konkretnymi kreacjami reklamowymi. Pokazujemy także przykłady kampanii, które realizowaliśmy dla siebie lub dla naszych klientów, wraz z analizą ich sukcesów.
Chcę kupić kurs w pakiecie EMERALD. W jaki sposób wykonujecie audyty?
Po zakupie pakietu EMERALD napisz do nas na hello@emeraldmedia.pl i opisz strony i konta, które chcesz zaudytować. Odezwiemy się do Ciebie i pokierujemy Cię przez kolejne kroki ?
Czy nie lepiej przerobić kurs Facebook Blueprint?
Facebook kurs zaprojektował w taki sposób, aby przekazać w nim bardziej specyfikację techniczną, niż praktyczne porady na temat tworzenia skutecznych reklam. Oczywiście warto również przerobić kurs Facebooka, aby mieć pojęcie o zagadnieniach technicznych, ale sama teoria dotycząca serwisu to zdecydowanie za mało, żeby być dobrym marketerem ?